نزدیک‌تر به شما، نزدیک‌تر به تجربه

بوسیله 28 مهر 1398اخبار

نزدیک‌تر به شما، نزدیک‌تر به تجربه

دفتر جدید لین دیزاین به قلب شهر تهران نزدیک‌تر شده. از مهر ماه امسال دفتر ما به خیابان ایرانشهر منتقل شد، با شوق و شور. به خیابانی که مرکز بسیاری از تجربه‌ها و خاطره‌های دلچسب برای بسیاری از ما است؛ به ویژه برای اهل فرهنگ.

 

اما این جابجایی داستان دیگری هم در دل خود دارد. این شروع یک همکاری هیجان انگیز است با گروه فرهنگی و آموزشی گبه . گبه طراح و مجری پروژه‌های فرهنگی است که در آن افرادی که هدف انتقال مفاهیم فرهنگی از طریق هر پروژه هستند، با بهره‌گیری از هنر و از طریق بازی‌سازی، و انجام دادن عملی و دریافت آموزش‌های لازم، نقش خود در انجام پروژه را درک می‌کنند و مفاهیم را در روندی تجربی تمرین کرده و یاد می گیرند. این کار با هدف نهادینه کردن مفاهیم فرهنگی در زندگی افراد و نه صرفا آموزش یکطرفه مفاهیم ناآشنا به آن‌ها صورت می‌گیرد. کسانی که مفاهیم جدید را تجربه می‌کنند و نتایج حاصل از آن را می‌چشند با احتمال بالاتری در درازمدت نه‌تنها با رضایت به آن ادامه می‌دهند بلکه با خلاقیت‌های مختلف خودشان راه‌حل‌هایی را در فرهنگ و شهروندی می‌آزمایند که سود آن به همه شهروندان و افرادی که با آن‌ها در تعامل هستند می‌رسد، حتی وقتی که راهنمای بیرونی در کنار آنان برای رسیدن به این راه‌حل وجود نداشته است.

 

برای لین‌دیزاینی‌ها که هر روز و شب‌شان با تجربه مشتری و یادگیری در کنار مشتری گره خورده، انجام پروژه‌های مشترک با چنین گروهی نویدبخش طراحی و اجرای تجربیات ناب برای مخاطب است. به ویژه که در سال پیش رو طراحی تجربه و کارگاه‌های طراحی تجربه یکی از فعالیت‌های اصلی لین دیزاین خواهد بود.

 

اما گبه برای پروژه‌ها، رویدادها، نمایشگاه‌ها، و کارگاه‌های تجربی و انواع دیگر تجربه‌های اجتماعی بستری به اسم «کافه و هاستل گنبد» را ایجاد کرده است برای سهیم شدن و ساختن تجربه‌های شخصی به همراه دیگران و از جمله با لین دیزاین به عنوان یکی از شرکای اصلی این کار. این کافه فضایی است برای همزیستی گوناگونی‌ها که در آن آدم‌های مختلف داستان‌ها و روایت‌های زندگی‌هایشان را با هم سهیم شوند.

 

 

نزدیک‌تر به شما، نزدیک‌تر به تجربه

دفتر لین دیزاین نیز در داخل همین مجموعه واقع شده است تا نزدیک‌تر از هر وقت دیگر به تجربیات هم‌شهری‌ها و هم‌وطن‌ها و هم‌نوعان‌مان، لین‌دیزاین الهام‌ها و بهانه‌های متعددی برای ساختن تجربیات خوشایند و یادگیری از دوستان خود داشته باشد.

 

انتقال دفتر به این مکان تجربه لذت‌بخشی برای مشتریان قدیم لین دیزاین نیز ساخته است تا بی‌بهانه چند دقیقه‌ای بعد از کار روزانه را در فضای خوشایند کافه گنبد بگذرانند و سپس مهمان دفتر لین دیزاین شوند برای تازه کردن دیدار و گفت‌وگو از کسب‌وکارشان.

 

نزدیک‌تر به شما، نزدیک‌تر به تجربه

 

در دفتر کوچک لین‌دیزاین که در همین چندماه شروع بسیاری از رویاهای بزرگ برای لین دیزاین و مشتریان آن بوده است، با شادی میزبان شما خواهیم بود. به ما سر بزنید.

 

 

 

نظرتان را بگویید